blself33 Kızlar merhaba kızımin 15 ayı bitmek üzere kanepelere dolanıp geziniyor ama ayakta birkaç saniye bekleme dahi yapmiyor bir iki adimda atmıyor ve parmak ucunda basıyor gezinirken sürekli aaa yurumuyormu diyorlar geç olsun sağlıklı olsun diyorum fikrimde kesinlikle böyle ama endiselenmiyor değilim 18 aya kadar normal diye biliyorum ama anne yüreği işte elinden tutup yürütüyoruz ama gel gel yaptığımda kendini yere atıyor hemen bilemiyorum napsam.
Marianne blself33 anne baba iki tarafa oturup yapın, güven verin çocuğunuza. bizim çocuk 16 aylıkken yürüdü, eşimle karşı karşıya oturduk yakın mesafeye ve gel gel yaptık, düşeceğim korkusundan hızlı gelmeye çalışırdı. 2 gün sonra evde dolaşmaya başladı
lceLady blself33 oyun haline getirmiştik 11 aylıktı kalkmak istemez ama bi şekilde kaldırır karşısına geçer bi ben bi büyük oğlum gel gel yapar onu güldürür geldigi zamanda alkışşşş yapardık cok sevinirdi. Böyle böyle oyaladik kendiside ayakta durmaya baslamıstı
Maviimm blself33 peki ne zamandır böyle acaba ? Bir yaşından sonra da böyle miydi uzun bir zamandır böyle mi yani
gezentianne blself33 Başlıkta yazdıgınız çoğul cümle ile çocugunuzu biraz başarı ve kıyas odaklı stres altında hissettiriyoe olabilir misinz bu tip ebeveynler çoğul cümle kurarmış yürümüyoruz gibi. Bir psikolog paylaşmıştı geçen gün
blself33 Maviimm 8 aylıkken emekledi çok geçmeden tutunup kalkmaya gezinmeye başladı gezinmezi hızlanmis durumda zaten ama ayakta duruyor ama bı yerlere yaslanarak hep adım atmakdan düşer diye çok korkuyor ama elimi tutup yürüyor
Maviimm blself33 aynı benm kızın durumu🤦🏻♀️ On aylıkken emekledi sadece onun harici kızımı anlattınız
Ayazz54 blself33 benim oğlumda 15 ayına kadar elini bırakıp adım atmıyordu birden 1 2 adım atınca hoşuna gitti güven geldi mesafeleri uzatmaya başladı derken 2 3 gün içinde bi baktım yürüyor şuan 16.ayına girmek üzere arada düştüğü oluyor ama sokaklarda bile rahat geziyor aceleye etmeyin birden başlıyorlar🙂
CankizimRavzam blself33 Canım eşinle veya annenle ortaniza alıp elini tutup yürüyün benim kızım da 18 aylıkta yürüdü pat diye düşürüyordu önce 45 sn yürüdü sonra birgün dışarda gezerken yürümeye başladı dinleme insanları sen zamanı vardır 🌺
blself33 AliKuzey12 merhaba canım gelişme var gibi sadece birkaç adım parmak ucunda ayakta durmuyor kendi başına hepte parmak ucunda destekle yürürken kendini yere atıp dizlerinin üstünde yürüyor
Merveligibi AliKuzey12 benim bebeğimde 16 aylık yürümüyor sıralıyor ayağada kalkıyor ama biliyorum ki çok temkinli ve çok korkuyor yürümeye cesareti asla yok ben yürütmeye çalıştığımda bile oturmak istiyor bazende ayakta dikildiğinde elimi yaslıyorum hissettirmeden çekiyorum kendince duruyor ama elimi çektiğimi farkettiği an oturuyor bende nasıl yol alcağımı şaşırmış durumdayım
Rika blself33 yigenim 16 aylikken yurudu. Beslenme programina kirmizi et ve keci yogurdunu daha fazla dahil ederseniz kaslari kuvvetlenir