Drysn merhaba benimki de 4.5 aylık ama son 2 aydır gündüz uykuları 40 dk alarm kurulmuş gibi dakika sasmiyor hayret ediyorum. Bi kaç kez şöyle yaptım 35. Dakikada yanına gittim uyanır gibi olduğunda temas sevdiği için üstüne eğildim yüzümü yüzüne degdirdim ellerini tuttum vs geri daldı ama tabi bu bi kaç kez işe yaradı. Takip ettiğim biri vardı o da nasıl destek veriyorsaniz o şekilde geri döndürmeye çalışın diyodu ben emzirerek uyutmaya alistirdim bu iki ayda uyandiginda tekrar kucağıma alıp emziriyorum bazen geri uyuyo bazen uyumuyo sabah uyusa öğleden sonra uyumuyo ama siz de deneyebilirsiniz en geç 6 haftanın sonunda uzar diyolar bazılar da 4. Ay atağından sonra kendiliğinden uzuyo diyo ben de bekliyorum bakalim