Herkese merhaba bebeğim 3 aylık Perşembe günü sünnet oldu ilk gün pek birşey yoktu ama bugün kasığı çok mor doktorumuz iğne kaynaklı olabileceğini söylemişti sizlerde de böyle şeyler oldu mu ? Bezli bebeklerde sünnet sonrası bakımı nasıl yaptınız? Doktorumuz bize sünnet külodu aldırdı üstüne bez taktırdı ancak o şekilde tamamen taşıyor heryer çiş oluyor diye ben sadece kremlerini sürüp bezini takmaya başladım sizler nasıl yaptınız bu şekilde sadece bezle sünnetli yer çok acır mı yoksa sünnet külodu vs karton bardak kapatalım mı?Bilgi verebilirseniz çok sevinirim