Eymen_1352 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3aylik gündüz uykusu Yok yarım.saat uyur hemen uyanyr gecede sadece beslenmek için uyanyr hemen geri uyur gündüz uyumamasi normalmi yada deneyip bulduğunz bı yöntem varmı gündz uykusu için 🙈
Edagg Eymen_1352 ben bunu doktora sormuştum doktorda daha ne istiyosun gece saat basi uyanan bebekler var demişti bence böyle devam edin 5. Ayda düZen zaten değişiyor
senanuroz Eymen_1352 bende uyanıklık süresine dikkat etmek biraz işe yaramıştı. O aylarfa 1-1,5 saatten fazla uyanık kalınca çok yoruldukları için zor uyuyorlar. Bu sürelerde göz kaşıma huysuzluk veya esneme görürseniz gecikmeden uyutmayı bi deneyin