Yapmak istediğim hayellerimden bir tanesi🙂 sizlerinde var mı böyle istekleri, başladınız mı hiç arada hiç yaziyormusunuz? 🙂Benim kitabımın ismi bile hazır içeriği herşeyi kağıda tamamen döküp sonrası için plan kurman lazım🙂 hatta şuaraya küçük bir yazı bırakıyorum devamıni getirmek isteyen buyursun🙂
…
Uykulu ve yorgun gözlerle derin bir düşünceye dalmıştı genç kız.. Dalıp gelemediği düşüncelere, onu bu düşüncelere iten neydi? Neydi içinde boğulduğu duygular.. İyi değildi, hep kötüydü .. Durdu ve kendi kendine, peki ya ben bu kötülüğün ta kendisiysem dedi ve yanağından damlalar süzülmeye başladı…Sonra derin bir uyku hissi geldi.. Korktu. yatağına usulca uzandı ve yorgun gözlerini kapattı. Sabah olmuştu, ama genç kız hep zifiri bir geceydi.. Güneşin teninde bıraktığı sıcaklığı hissedemiyecek kadar soğuk.. Kahvesini aldı ve oturdu.. Gözüne duvarda duran ayna çarptı, kalktı ve ürkek adımlarla yaklaştı.. Kendine baktı ve durdu aniden bütün odayı bir kahkaha bastı.. Kimdi bu kız ? Hangisi gerçekti?
………