WHITECLOUD Görükleden bıktım 1.5 yıldır saçma gürültücü komşular yan duvardan milletin yataknodasının sesi karşı komşudan gece sesli tartışmalar gece caddeden geçen motoru bağırtan salak motorcular… bıktık
sedaozdemir Oturduğunuz yere göre değişir.Ben de Görükle de oturuyorum bir aile sitesinde.Çok memnunum hiç bir sıkıntı yok.Öğrencilerın oldugu bolgeden uzaklasın yeterlı :)