Kızlarr bebeğimin bezi bittiği için dün akşam migrostan prima premium care 4 numara aldım. Bebeğim doğduğundan beri bu bezi kullanıyorum. İlk defa böyle bi sorunla karşılaştım bezi takıyorum hop 1 saate cırt cırt kopuyor. Napcam bilmiyorum. Dedim belki bi tanesinde vardır bu sorun ama 5 bez kullandım hepsi öyle oldu. Bu sorunu yaşayan oldumu aranıZda. Yarın müşteri hizmetlerini arıcam ama size de bir sormak istedim. Bezler zaten pahallı şimdi tekrar nasıl bez alıcam onu düşünüyorum🤦🏻♀️