Kızlar merhaba . Doğum yapalı 11 ay oldu epiduralli normal doğum yaptım . Hala emziriyorum. Ben doğumdan sonra ufacık bir cereyanda kalsam hemen tutuluyorum en son temizlik yaptım 10 gün oldu o günden beri tutuldum belim ağrıyor bacağıma vuruyor . Emzirdiğim için iğne de vurduramıyorum.benim gibi olan çözümü olan var mı yardım lütfen