Arkadaşlar 4 aydan sonra adet görmeye başladım ama gecikmeler oluyordu bu ay olmadım bir bçuk ay olacak artık kabuslarıma hamile oldugum giriyor ama hep korunuyoruz en başından hatta kontrl ediyorum kaçak yok ama burda herkes korunurken hamile kaldım vs yazdıgı için psikolojim çok bozuldu böyle adet görürken kesilen oldu mu hala emziriyorum bu arada emzirmeden dolayı kesilmeler olabilir deniyor ne kadar dogru bilemiyorum