Kızımın pazar gününden beri sol gözü böyle yorgun yorgun bakıyor. Sabahtan bişeyi yoktu uyuyup uyandı sol gözüne bişey oldu ve pazar gününden beri geçmiyor neden böyle olmuş olabilir 😔 çocuk doktoruna gittik nolur nolmaz diye mr çekilsin bi dedi mr gününe de çok var o zamana kadar bi göz doktoruna da gidicez pazartesi günü. Geçer mi diye bekledik ama yok geçmiyor. Çok kafama takıyorum her sabah lütfen geçmiş olsun diye uyanıyorum ama nafile.