Merhaba güzel anneler kızım altı ayına girdi fakat elimde hipp organik combotic 1 numara mamalarım var hala…6 aya kadar kullanılıyor diye biliyorum ama malum mamalar çok pahalı bunları kullanmak istiyorum sizce sakıncası var mı doktor kontrolümüzde sormayı unuttum bu durumu yaşayan annelerimin fikrine ihtiyacım var