merhaba sevgili anneler, 1 ay 25 günlük kızIm var çok şükür. Gündüzleri çok iyi uyuyor uyandığı zaman da çok neşeli etrafı seyrediyor onunla konuşmamı istiyor ama geceleri saat kurulmuş gibi 24-4 arası hiç susmuyor çığlık çığlığa ağlıyor doğduğundan beri. Yıkıyorum ışıkları açıyorum şarkı söylüyorum gezdiriyorum poposunu açıyorum masaj yapıyorum ne yapıyorsam olmuyor. Gaz sorunumuz da yok çok şükür damla kullanıyoruz zaten. Ve o esnada aç olsada kesinlikle ne meme ne biberon kabul etmiyor övüyor atıyor ağzından. Evimiz normalde kalabalık yani sese alışkın ve seviyor ama herkes toplanmış kalabalık ta olsa saati gelince ağlıyor. Sizin de başınıza geldi mi ? Geçiçi bir durum mu ? Beni boşverdim çoçuğumun sesi kısılıyor ağlamaktan en sonunda yorgun düşüyor uyuya kalıyor yemeden. Bir çaresini bilen varsa lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkürler uzun oldu hakkınızı helal edin.