Aysubtin01 oglumuz01 sabah ilk idrarla diye yazıyor daha iyi sonuç alırsınız bence 9 gün sabır etmişsiniz bence sabah a kadar da sabır edebilirsiniz 😊
_YanakReisinAnnesii oglumuz01 yemek yemekle ne alakası varmış ki 😂 gebelik varsa eğer 9 gün gecikme de günün her saati çıkar diye düşünüyorum 😂😂
oglumuz01 minnosunannesi06 Aysubtin01 _YanakReisinAnnesii NursaOz Kevser2022 Zlm Babasininoglu limonkolonyasi Kumruu Laren Hakcjrks Bebegimm1 Yaptım kızlar yok sabah yine yaparım 2 taneydi sonuçta test 😂 herşeyin hayırlısı olsun rabbim dileyene nasip etsin
Zlm oglumuz01 yemek neden varsa çıkar bence ama en iyisi sabah olanı diyolar bekleyince hormonlar daha çok birikiyo sanırım 😄
limonkolonyasi oglumuz01 yemek yemeyle bir alakası yok 9 gün uzun bir süre zaten varsa kesinlikle çıkar 🌸
Bebegimm1 oglumuz01 ben iliskiden 2 hafta snra yaptim adeti falan beklemedim direk cikti 😂 sizin adette gecmis varsa cikar bence sabah yapmak daha iyi tabi ama ben bekleyemedim o kadar