Cocolingo Esrayaprak1 biz o zaman 30 cc veriyorduk 2 saatte bir, 10 günden sonra doktorumuz en az 60 ver dedi
Limonn Esrayaprak1 30 cc yeter canim tek mama aliyosa saatlerine dikkat et geceleri falan alarm kur baktin doymuyor 30 daha yaparsin bebek kendi icmez zaten doydugunda ittirir geriye almaz mamayi
Brutal-Betty Zumrabal_25 neden böyle sert Bir tepki verdiniz ki İlk anneliği olabilir acemi olabilir bilmiyor olabilir sormuş bayan burada o kadar gereksiz sorulara cevap veriliyor ki bu bayanın ki yanında çok normal yani
Venusum Zumrabal_25 her bebek bir olmuyor yalnz mama üstüne yazana gore verilmiyor doktor karar veriyor genelde
Deletedmom_33 Esrayaprak1 30 ver bitirip ağlarsa biraz daha verirsin. Bitirmiyor veya az kalıyorsa yeterli demektir
Edis07 Deletedmom_33 bende aynen boyle yapiyorum az tutuyorum doymayinca biraz daha yapiyorum icmezse israf olmasin diye
Edis07 Esrayaprak1 oyyy minnacik🥰 ben 2 haftaya kadar 25 cc veriyordum. Sonra 50, simdi bir bucuk ayligiz bazen 75 bazen 100
eymen_tugce 30 la başla ağlıyor ise bir 30 daha yap deneme yanılma yap canım istemez ise şimdilik 30 yeter isterse içir soyana kadar her bebek farklı gün gün bile fark eder benim bebiş 60 la doyardı mesela