nelmali Hasret67 10.ay hala bir tarafında oluyor ağır bir sey kaldırırsam içim yırtılıyormuş gibi acıyor
Hasret67 Idontmuhattap anladım aslında bu 2. Sezeryanım ama ilkinde nasıl olduğunu unutmuşum karnımın içi acıyor resmen eğilip kalkarken 16 gün oldu daha ama 🙈