Edali87 Bebeğim 8,5aylik bir dişi gözüktü cikti yani ve suan dis dönemi baya sancılı geciyor ek gıda fln yememeye başladı emmemeye basladi derken kilosu 1 Ay önce 7100du şuan hala 7100 asiri canim sıkkın 😭 Boyle olan var mı normal mi boya fln mi gidioki