Aslında peş peşe büyütmenin 2-3 sene zorluğu oluyor sonrası çok rahat arkadaş gibi büyüyorlar çevremde var bi kaç kişi evet başta zorlandılar ama şu an çok rahatlar benimde kızı. 3,5 yaşında 2 aylık oğlum var keşke daha erken yapsaydım diyorum çünkü şimdi sürekli oyun istiyor dışarı çıkıp gezmek istiyor belki daha küçük olsa daha iyi olurdu. Bence aralarındaki yaş farkı ya çok az olmalı yada 6-7 yaş olmalı