M_duru Merhabalar bu gün bebeğimin kadının içinde biraz kan vardı 2 aylık bunu yaşayan varmı.doktora gittik önemli birsey değil dedi her bebekte olabiliyor dedi ama yinede tedirgin oldum. Yaşayan varsa bilgilendire bilirmisiniz tskr edrm 🙏
Umayduha M_duru her bebekte olmuyor , alerji kaynaklı veya makat çatlağı olabiliyor sebebi bi uzmana görünmenizde fayda var . Bizim kakada da kan var çünkü süt ve süt ürünleri alerjimiz var …
Venusum M_duru bnmde aynisi oldu hatta bugün sordum deaam ederse alerji dedi bnm tek sefer olmusti o gun sut icmistm ons bağlıyorum
bidemir M_duru eğer kakasını yaparken zorlamadı ya da anüste herhangi bir yortılma falan olmadıysa alerji kaynaklı olabilir. Uzman bir doktor desteği alın bence
Mlstmr M_duru aynısını yasıyoruz alerji süt ve süt ürünlerine dedi doktorumuz ama yumurtayıda kesti bulamadık neye karşı olduğunu deniyoruz hala
M_duru 1anne2cicek biraz huysuz bu gün ağlamak değilde emerken sinirli bı sekilde emip birakiyo sürekli bu gün birkaç defa böyle oldu
1anne2cicek M_duru besin alerjisi olabilir vücudunda kuruluk kızarıklık varmi nefes alirken zorluk yüzünde şişlik
M_duru 1anne2cicek böyle şikayetimiz yok çok şükür sadece banyo sonrası cildinde biraz kuruluk oluyor okadar
Sblktybrk Benim bebeğimde de aynı durum vardı.Süt ürünleri alerjisi olabileceği için diyete başladım.Geçmeyince gaita bakıldı.Parazit çıktı.Gözlem yapın diyete rağmen geçmezse bir gaita örneği vermenizi tavsiye ediyorum 🙏🏻
M_duru Sblktybrk çok tskr edrm bilgileriniz için denicem geçmezse iyi bir doktor arastiricam tahlil isticem inşallah bir daha yasamayiz