Edali87 Bizler oyle duyduk gobeklerimiz okula camiye vatana millete hayırlı evlat olmak adına ger ana baba kendine göre bir yere gömmüş. Hatta biz kızmıştık niye okula gomdunuz ömrümüz okumakla gecti diye 🤣 Ben hala kızımınkini saklıyorum Sizler naptiniz
Edali87 ikiKudurukAnnesi aynen ve pek bisi gelmio aklıma okul desen bilmiom hiçbiri içimden gelmio sanki ülkeden dolayı.. hiçbir şey yolunda değil gibi
KubraBaybars Edali87 evet büyük bi çerçeve içine ilk emziği ilk çorapları küçük şeylerden koyup yapmak istiyorum. 🥰
Deniz344 Edali87 3 gunlukkem doktor muayenesine goturdugumde doktorun eline düştü cikosda hastsnenin bahcesine gomuverdim😂
Eysar Edali87 annene verdim iki kiziminki bide oda istediği i dilemiş gömmüş büyük kızım hoca olsun Muş camiye gömmüş diyer küçük kızımın kimide okula öğretmen olacakmış 😄😄😄
Bebegimm1 Edali87 bebeklerin kaderi anne karnina dustugunde belli olur o yuzden bana batil inanc geliyor.ben gömmedim evde duruyor ani kutusu var ilerde ona hatira kalir hepsi
Bebegimm1 Edali87 ben ilk giydigi kiyafeti usg fotolari hastanedeki bilekligini emzigini ilk oyuncagini falan bir suru seyler iste hepsini sakliyorum gobek bagi topraktan gider yani bi yagmur bi sel bi deprem ne bilim yada bir kopek hayvan eşeler.o yuzden saklamak en iyisi dedim ☺️ umarim hic biri kaybolmaz 🥰
NoThing2Lose Edali87 birgün yurt dışına çıkarsam o zaman gomebilirim buraya gomupte vasiletini bağlamak istemiyorum evladimin iş imkanı diye birşey yok Türkiye de ekonomi desem yerle bir şaka bı yana ben inanmıyorum böyle şeylere 🙏tek dileğim sevdiği mutlu olacağı mesleği yapması
Edali87 Ama et olduğu için topraktan geldik toprağa döneceğiz mantığı yada inancı ile gömülüyor birde bu açı var