Blogg532190 Biz her sene çok şık bir yer seçiyoruz eşimle. Ben kendime elbise alıyorum falan. Baya özeniyoruz. 2 senedir şarap evlerine gidiyoruz Urlada. İzmirde yaşıyoruz 😊 Çok keyifli oluyor açık havada farklı lezzetler tadıyoruz, gittiğimiz yerlerdeki menülerin farklı lezzetler içermesine özen gösteriyorz. Hoş oluyor bu tarz yerleri tavsiye ederim. Bu sene içmedik o ayrı minişle hızlı bir yemek yiyip kalktık ama olsun yinede çok güzel oluyor 😊