Alpella
Merhaba anneler. Bebeğim 3 aylık tek göğüs emiyor. Ama bu aralar ne göğsümü iştahlı emiyor ne de biberonu ağzına alıyor. Biberonu ağzında geveliyor öğürüyor. Kaç saatte bir mama vermem gerekiyor. Kilo alımı yavaşladı o yüzden mama vermek istiyorum. Şu 1 haftadır ne yapacağımı şaşırdım. Sinirlerim yıprandı resmen. Severek içilen mama tavsiyeleri istiyorum. Evolvıayı almamaya başladı. 1 kutu olduğu gibi kaldı
Gonulgokay
Bizde aynı durumdayız 1 haftadır hiç bir şekilde mama istemiyor biz doğduğumuzdan beri mama yiyoruz kaç tane mama değistirdik şu bir haftada belki mamadandır diye ama bir türlü onları da yemedi biberonu ağzına verince başlıyor morarana kadar ağlamaya o ağlıyor ben ağlıyorum nolur düzelsin yavrum biran önce yarın doktora götürcem bakalım ne dicek.