Bebeğim 25 günlük sütüm az olduğundan mama ile de besliyorum aptamil ile başladım çok gaz yaptı bebeğimde ve kaka yapamadı. Zeytinyağı ile uyarı yaparak makatına o şekilde kaka yaptırdık. Daha sonra hippe geçtim hipp de de kusuyor ve gene aynı sorunları var. Conformil önerir misiniz?? Aptamil + aptamil conformil olarak versem bebeğime ?