momybaby kayınvalidem yaptırmış şimdi çok pişman silik duruyor siyahlığı gitmiş maviye çalan bir renk olmuş. Tabi yapılan yere göre değişebilir orasını bilmiyorum. Sürekli yenilemek gerekiyor. Ama şunu göz önünde bulundurun, zamanla göz kapaklarınız aşağı düşecek yaşlandıkça ve o dövmenin şekli ilk yaptırdığını gibi muntazam durmayacak. Kayınvaliden göz kapağı düşüklüğü ameliyatı oldu, doktor hem göz kapağını hemde eyelinerı eşitlemeye çalıştı kötü görünmesin diye, ameliyatta istediği gibi olmadı o yüzden şimdi tam eşit durmuyorlar ve maviye çalıyor çok kötü görünüyor. Aklıınızda bulunsun diye anlattım.