Kızlar 4 ay 11 günlük bebeğim artık emzirip direk emzik veriyorum sonra kucağımda sallayıp pişpişliyorum. Emzirdiktrn sonra gazını çıkartmıyorum. Sizler de böyle mi yapyorsunuz? Çünkü kaldırıp gazını çıkartırsam ağlamaya başlıyor sonra sallayınca da uyumuyor ben de mecbur gazını almadan uyutuyorum artık sizce yanlış mı yapıyorum yazın bana 😕😕