Merhaba sevgili anneler,
3 aylık kızımda alerji şüphesi var, süt ürünlerini tüketmiyorym. Bu durumda rota aşısı tehlikeli olabilir diye biliyorum. Önlem olarak yaptırmayalım dedik. Peki meningokok ( menenjit)aşısı yaptıracak mıyım? Yapılacaksa hangi tipi (a-b) yaptırdınız