Merhaba kızlar. Kızım 4 ay 20 günlük meme+mama gidiyoruz doğduğundan beri. Son 1 aydır kilo alımı yavaşladı son 1 haftadırda normalde içtiği mama miktarını içmemeye başladı. Doktorumuz sebze çorbası kaşık mama muhallebi tarzında başlamamızı söyledi. Hipp kaşık mama aldım yulaflı da pirinçli de 2 gündür asla yediremiyorum 3 kaşık alıyo sonra ağlamaya başlıyo. Benzer durum yaşadınızmı fikriniz varmı ne yapmalıyım 🙄