Selam kızlar 4. Ay 14 günlük bir kızım var ilk 3.5 ay kilo alımı iyiydi lakin son 1 aydır neredeyse hiç
Denecek kadar az kilo aldı 200 gram kadar. Doktorumuz ay sonu tartı yapalım yine zayıf kilo alımı olursa ek gıdaya başlarız dedi ama ben daha kızıma em gıda vermek istemiyorum çünkü daha oturamıyor bile..
bugün eczaneye danışıp evolvia mama aldım sabah akşam 120 cc vermek istiyorum ama siz tecrübeni annelerede danışmak istedim.. yardımcı olursanız çok memnun olurum