areninannesii ha yani siz gündüz mama vermeye devam ettiniz sadece gece kestiniz. Bebeğin emiş gücü pompadan daha fazla derler. E gece de çok acıkmamış demek ki emdiği kadarı ona yetmiş.
Sütünüz de demek ki az yani stres yapmayın. Herkes tam kapasite süt üretecek diye bir kural yok. Emzirebildiğiniz kadar emzirin, mamayla da destek vermeye devam edin.
Can sıkacak bir durum yok. Üzmeyin yani kendinizi.