Merhaba kızlar , 8 aylik bebegim disten dolayı ateşi var calpol verdim düşürüyor ateşini ama bir süre sonra tekrar oldu yine calpol verdim en son dolven verdim suanlik yok ateşi bir daha çıkmazsa atesi dolvenden vermeme gerek yok mu? Kısacası dolveni
1 defalık kullanmam zarar eder mi?