Birdurummuvar Kızlar malum markanın balmını almıştım sadece iki üç kez kullandım öylece duruyor. Organik olduğu yazıyor silinmeden emzirilebilenlerden. Acaba yüzüme nemlendirici niyetine kullansam sıkıntı olur mu 😅?
pogacayanakk Birdurummuvar ben küçük 10 ml olanı almıştım bitiremedim onu tam atacaktım üzerinde dudakları nemlendirmek için de kullanılır yazıyordu sizin ki de kullanılır herhalde