Bercestee tabi
İki yemek kaşığı irmik , iki yemek kaşığı pekmez, iki yemek kaşığı baya alın ama tereyağ, yarım su bardağı pirinç unu birde normal un alabildiği kadar kurabiye kıvamına gelene kadar bormal un zaten yarım su bardağı kadar falan alıyor yoğurup şekil verin 150 derecede yarım saatte pişiyor. Ben bebeğim sevdiği için artık malzemeleri iki katı yapıp daha fazla çıkarıyorum şimdilik bi deneyin daha sonra çoğaltırsınız :)