kızlar saçım çenemle hizalıyken 2016 yılında siyah kına yaktım sonra sıkıldım ama asla eski rengine döndüremedim. her yıl 1 defa kestirmişimdir. şuan saçlarım popomun biraz üstünde. sorum şu
açıcı yapsam yıpranırmı? açmak istesem açılırmı? ombre balyaj tarzı bişey istiyorum çok sıkıldım artık koyu renkten😂😂