Egegun evet benim kızımda da var, 8 aylık 14 mm civarında 2 tane sağ boynunda ve sağ yüzü antibiyotik kullanmadan önce biraz şişti , kullanınca düzeldi ve her hasta olduğunda bağışıklığı düştüğünde yüzü şişer dedi doktor büyürse sıkıntı dedi ama böyle kalırsa sorun yok dedi büyürse Belkı cerrahi işlem ile aldırmayı düşünüyorum