bebegiminbesigicamdan 3 yasinda oglumda var doktora goturdum hametan verdi ama o pisik kremi evde fito krem var onu kullanan var mi catlak icin
ssari1903 bebegiminbesigicamdan anestol ve madecasolu karıştırıp ver demişti doktorum günde 2-3 sefer
madrefelice bebegiminbesigicamdan çatlak değilde çok kala yaptığı için tahriş olmuştu doktor fito krem cermişti bize geçirdi deneyebilirsniz bence ama bir doktora danışın