Sevall25 Oğlum 9 aylık 2 numara emzik vermek istiyorum ama almıyor 1 numarayi tutuyor ama yaşayan varmı böyle bir durumu
Lulemom Sevall25 bizde 10 aylıkken geçtik. Çok büyük geliyodu ağzına alamıyordu. Mecbur 1 numara kullandık. 10 aylıkken bi kaç denemeyle alabildi 2 numarayı
Lulemom Sevall25 markayla ilgili mi bilmiyorum ama biz weebaby kullanıyoruz. 1 le 2 arasında çok fark var. İkisinin arası olması gerekken çok büyüktü
Angela008 6 aylıktan itibaren geçiliyor altıncı ayı dolunca değiştirdim fakat hiç bir şekilde tutmadı şu an 1 ay oldu bırakalı