Oğluş kabız oldu. Acıyor diyor kendini de sıkıyor yapmıyor tuvaletini hatta tuvalete oturmuyor bile.
Poposu acıyor muhtemelen. Zeytinyağı sürdüm, duphalac içirdim. Duphalac ne kadar sürede etki eder? Dün de acıyor diyordu yaptı rahatladı. Ama bugün sabahtan beri oyun oynarken bile 2 dkda bir gelip acıyor diye sızlanıyor. Üzüm yedirdim. Kayısı vs yemiyor kesinlikle 🙈
Bol su içiriyorum. Var mı çözümünüz canım anneler?