Merhaba anneler. Burdan çok şey öğrendim belki bu konuda da fikir alışverişi yapıp bana yardımcı olursunuz . 4 aylık kızım asla emzik tutmuyor damak emziklerin hepsini kullandım.emiyor max 4-5 dk sonra atıyor ve geri istiyor seviyor ama tutmuyor cenesı yoruluyor diyorum ama 4 aylık yorulma ihtimali yok. Bu durumu yaşayan emzık önerisinde bulunabilecek anneler var mı ? (Mama kullanıyoruz maalesef sütüm yok. Acaba bu yüzden mi emmiyor çocuğum süt bekliyor gelmiyor ondan mı atıyor )