Kızım 14 ay 14 günlük ve çok iştahsız gündüz sürekli meme meme der durur meme dışında zar zor birşey yer gece de 4 5 kere kalkar emmeye. Artık o kadar yoruldum ki hem uykusuzluk hem sürekli emzirmek beni gerçekten çok yordu belim ağırıyor artık ve psikolojik olarak da yorgun hissediyorum artık bu durum beni çok etkiliyor en son sütten kesmeyi düşünüyorum hem belki ek gıdaya yönelir hem de ben biraz rahat ederim diye ama emin değilim benimle aynı durumda olan biri varsa nasıl bir yol izledi bana yardımcı olursa çok mutlu olurum çünkü gerçekten beynim durmuş durumda. Yada nasıl bir yol izlemem gerektiği konusun da bana yardımcı olur musunuz anneler 😞