
Anneler merhaba, 3 akşam önce 8 aylık bebeğime çikolatalı kek + damla çikolata yedirmişler. Neyse..Dünden beri de kolunda böyle döküntüler var, sabah daha coktu şuan bu şekilde. Ben çikolata sebep oldu alerjik reaksiyon gösterdi diye düşünüyorum ama yediği miktar çok çok az bu şekilde tepki verir mi? Fikri olan var mı ?
İsilik olamaz çünkü zıbınla dolaşıyor dışarıya çıksa bile, kat kat giydiemiyorum. Ne yapabilirim 😑