Astral Ya çok sinirim bozuldu az önce kayınpederim seviyodu bi anda başını aşağı yaptı ayaklarından tuttu kızdım yapma baba öyle şeyler ben yapmıyorum yapılmasını da istemiyorum asla dedim bişey olmaz bişey olmaz dedi ya bişey olur mu yada böyle yapmak nelere neden oluyor kalçası çıkar diye korkuyorum yada beyninden hasar almasından bi doktora götürsem mi üf strese sokuyolar insanı lanet olsun ya Bu arada 5 aylık olcak bebeğim bi kaç güne
Burcc Astral ne kadar bebeğiniz? Benim oğlumu da eşim bacaklarından tutup baş aşağı sallar oğlum da çok keyif alır. Hareket eğitimindeki hocamız tavsiye etmişti ama en fazla ⅚ saniye kadar.
Betul625 Astral eğerki bebeğiniz cok küçükse sıkıntı olabileceğini sanmiyorum ama tabi ne olursa olsun kontrolsüz yapildiysa tehlikeli olabilir
eylul19 Astral ya bebeklerı ınsan gbı sevmesını bılmıyorlar resmen hoslarına gıdıyor sacma salak sevmek .yada sapsup öpmek .bas asaga tuttu da noldu cok mu hosuna gttı aferın alkıs yanı buyuk ıs basardı
Aylaayla Astral ben doğduğu günden beri yaparsım her banyo sonrası beş saniye falan hatta halen yaparım bazen oynarken bir sıkıntısı yok maşallah 🧿
Benisahtesevme2 Zoru neymıs ıyle yapıyor ey allahım ya sınır oldum harbiden takıplı doktorunuz varsa hemen mesaj atın cevabında ona okutun bıdaha dokunmasın çocuğa
Astral Benisahtesevme2 takipli doktorumuz yok malesef zoru ney bilmiyorum doğduğundan beri bi boynunu cekelim edelim bıktım artık ya ne bok oluyor böyle hareketler yapınca bu ne cesaret ya bişey olsa ne olcak beni katil eder bunlar
Burcc Astral ayy yokk daha çok küçük. Zaten kesin bir dille uyarmışsınız. Uzun süre tutmadıysa bir problem olcağını sanmıyorum🙏🏻🙏🏻
Astral eylul19 ah sormayın veriyoruz işte sev güzelce bacağını kolunu sık hafifçe poposuna vur eyvallah ama böyle tehlikeli hareketler yaptıklarında nevrim dönüyor
eylul19 Astral evet ınsan sınır olur kendınız öyle yapmazken baskasının yapması hele kı .1 yasını gectık bız mesela hala daha yumusak sevıyorum aman bırsey olmasın etmesın dıye gozunun ıcıne bakıyoruz evlatlarımızın
DorukDevran Aylaayla Ayni şekilde bende her banyodan sonra yaparım Allah’a şükür iki çocuğumda da bi sıkıntı yok
Elfvli Astral yani biz bunu severken hep yapıyoruz. Kizim 6 aylik onun da hoşuna gidiyor. Tabi kontrolsüz bir güç ile yapmıyoruz. Oyun esnasında cok az.
yagmursen DorukDevran @Aylaayla bir de dogdugundan beri ? Ay daha ne kadar saçmalık duyucam diye düşünüyorum şu forumda her gün birirleri çıkıyor. Niye yapıyorsunuz kücücük bebekken damarlar çatlasın ve beyin hücreleri patlasın diye mi ? Bisey olmuyordan kastınız ne ? Ölmüyor sakat kalmadı mı.. Allah’ım…
yagmursen Aptala bak, vermeyin bir daha sert olun baş aşağı yapınca ne oluyor cocukta olsa bir arkadaş yazmış baş aşağı kanın gitmesinin neresi mantıklı. Baş aşağı durmanın mantığı başkadır. 5 aylık bebeğe de asla yapılmaz.
senbanabaksana yagmursen dünyaya ilk geldiğinde doktorumuz yaptı ve neredeyse her kontrolünde de yapar iç Anadolu da eğreği batma diye bı tabir vardır kalça kemiği ile alakalıdir oturmasi adına yapılır bana da her banyodan sonra kısa süreli yapmamı önerdi kulaklara ve genize biriken suların çıkması için korkmayın kontrolü yapıldığında sıkıntılı bı hareket değil Burcc Rainnnn AysimaMira MoRella
Zey-zey123 Ay benim de annem dün yaptı bir aylık bebeğime salladı salladı ayaklarından tutup aklım gitti
Gmznr2909 Astral küçükmüş bebiş ama bir şey olmaz muhtemelen 2 3 yaşında olsa tamam oyun oynar çocuk ama bebek daha ağlaması huzursuzluğu var mı böyle can acısı ağlaması olur ya öyle ağlama
felis Astral Yaaa benim kayınpederim de kucağından düşünüyordu az kalsın, tutmayı beceremiyor. Vermek istemeyince hemen tripler. Cidden sevmeyi beceremiyolarsa almasınlar kucaklarına ya oyuncak mı bu? Sinir oluyorum. 😐
sherlock Astral ya zararlı ya da değil bir bebeğe ebeveynlerinin onaylamadığı şeyi bir şey olmaz diyerek yapan insanlara aşırı sinir oluyorum.