SeninAnnenBirMelektiYavrm Selamlar. 6. Hastalık geçiren oldumu acaba ne gibi belirtiler oldu. Nasıl tedavi oldunuz. Sanırım biz onu geçiriyoruz şuan
Duyulurum SeninAnnenBirMelektiYavrm oğlum 12 aylıkken geçirdi. Bir hafta ateşi oldu bu ateş iki gün oldu iki gün olmadı sonra fazlaca yükseldi. Antibiyotiğe rağmen sürekli yükseliyordu 40′tan yukarı çıktı, kontrol edilmesi zor bir atesti. Ateş bittiğinde karnında ve sırtında döküntüler vardı. Bir gün gördüm sonra kayboldular.
BarbarosBey İyi akşamlar biz yeni geçirdik. İlk 2-3 gün ateşi vardı. Sonra vücudu döküldü kızamık gibi. Önce serum takıldık sonra antibiyotik iğneye başladık🙏🏼 İğnelerden sonra iyileşti çok şükür. Çok geçmiş olsun❤️
SeninAnnenBirMelektiYavrm BarbarosBey teşekkür ederim ben doktora götürdüm ama viral enfeksiyon dedi sadece birşey vermedi. Aynı sizin anlattığınız gibi oldu
Duyulurum SeninAnnenBirMelektiYavrm sağolun, acilde biraz toparlayınca çocuk doktoruna gidin demişlerdi. Bir ay sonra gittik, çocuk doktoru da hem altıncı hastalık hem de kulak enfeksiyonunu aynı zamanda geçirmiş olabilir demişti. Size de çok gezmiş olsun hemen iyi olur inşallah
BarbarosBey Ateşi devam ederse tekrar doktora götürün biz o iğneleri olmasaydı daha uzun sürerdi muhtemelen. Döküntü bir güne geçti bizim de çok şükür 🤲🏻
SeninAnnenBirMelektiYavrm BarbarosBey ateşi bugün hiç çıkmadı ama bugünde döküntü gördük işte biraz korktuk