cigdemm teşekkür ederim.1 ay boyunca hafta da bir kaç kez doktora gittik, tomografi çekildi bir kaç kez.Doktorumuz çokk iyiydi sağolsun çok ilgilendi.Farklı günlerde 2 kez 20-30 cc kan çekti başından.ilaç kullanmadık.Başındaki şişlik kan çekiminden Sonra geçti.Kırıklarda zamanla kaynar dedi.İşin kötüsü kulak kısmına kadar kırık var.İleri de işitme ile ilgili bir sorun yaşayıp yaşamayacağını bilmiyoruz.İnşallah olmaz 😞