2 ay 21 günlük olduk. Bazen bizimki de uyumuyor. Onunla sürekli konuşuyorum çok heyecanlanıyor. Elleri ayakları hareket halinde ve yorulup yorgun düşüyor. Bazen kendi bile uyuya kalıyor. Kalçada ufak bir sorun var kundak sakın yapmayın dedi doktor. Hem havalar aşırı sıcak zaten bu havada bunalır bence ondan bile uyumayabilir 🤷🏻♀️ ayakta sallayınca bırakırken uyanabilir. Ve çok tehlikeli,daha beyni gelişmedi zarar görebilir. Ben koltukta ona yer hazırladım gün içinde orda yatıyor orda saçlarını falan tararken uyuya kalıyor. Ya da sırtına hafif vurarak. Sürekli temas halindeyiz o bile rahatlatıyor bence. Bir de oyun halımız var. Oyuncaklar asılı. İş yaparken ve yemek yerken yere koyuyorum bazen orda takılıyor ama gözümün önünde olması lazım çünkü kusma ve boğulma olabilir. Bir de biraz erken dönmeye başladı galiba😥 yüz üstü kalıyor yine boğulma tehlikesi. Uyutmak için sabır lazım. Uyumadığı zamanlarda şarkı,ninni,konuşma yapmamız lazım biraz zaman alıyor ama uyuyunca hemen işleri hallediyorum. Ayrıca bu uygulamada sesler var onlar da işe yarayabilir. Biraz zor ama hepsi geçecek sabredelim dua edelim 🤲🏻