Benim oğlumda günde 3-4 kez kakasını yaparken birden 3 aylıkken önce günde 1 kez sonra 3 günde 1 kez kaka yapmaya başladı. 3,5 aylıkken bir keresinde 6 gün kaka yapmadı. Doktorumuz normalde 7 güne kadar normal dedi ama bunu alışkanlık haline getirmesi bağırsak tembelliği yapar dedi. Sabah akşam 1 çay kaşığı hakiki asiti düşük zeytinyağı içiriyorum. Sabah akşam anestol krem sürüp uyarıyorum. Ama yine de kendisi yapamıyor. 3 günde 1 fitil yapıyorum doktorumun önerisiyle. 1,5 aydır böyle devam ediyoruz. Doktorum ek gıdaya geçince düzelir dedi. Çoğu bebekte bu sorun oluyormuş. Gönlünüzü ferah tutun ve doktorunuzun dediklerini yapın. Muhtemelen firil verecektir 🙏