14 aylık bebeğimin ateşi var sabah beri götürdük antibiyotik filan verdi verdim ama düşmedi az düşüyor geri yükseliyor vücuduna su filan koydum ama düşmüyor ishal de olmus ne mama içiyor ne de bir şey yiyor nasıl olacak bilmiyorum şimdi de gece uykusuna geçti hâlâ ateşi var ne yapacağımı şaşırdım ne yapmalıyım 🥺🥺🥺