Kabızlıktan karnı şiş ise mide daha fazla alamıyordur mamayı, ondan çıkarıyor olabilir. Benimki de böyleydi mama kabız yaptı. Anne sütünü arttırmaya çalıştım .karnını sıcak tut, gözetiminde karın üstü yatır , Ben 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim ama sen bilirsin, popoya da sürdüm. Karnına masaj yap , o anlık geçiyor