Herkese merhabalar 40 günlük bebeğimiz var evde 10 gün kadar yoktum eşim tek kaldı sonrasında da 20 gün kadar annem kaldı eşim pek rahat edemediği için oyun oynamaya odasına geçti annem iki gün önce gitti eşim işten geliyor bebek uyanıkken seviyor yemeğini yiyor sonra odasına geçiyor. Dün maç var onu izlicem dedi bişey demedim rahat izlesin diye bugün de baktı 1-2 saat bebeğe terledim dedi ağlıyordu bebek odasına geçti tekrardan hala da gelmedi yanımıza. Çocuk olmadan öncede bi gün oynardı bi gün oynamazdı ama artık benim hayatım değişti o hala rahatlığa devam ediyor gibi geliyor bana. İşte yorgun olabilir bende hem bebek hem de evle uğraşıyorum banada yazık değil mi ben mi yanlış düşünüyorum. Sinir oldum salonun kapısını kapatıp geldiğinde onu içeri almak istemiyorum resmen