Kızlar delircem ya tam 2 aylık bebeğim. Uyumuyo zaten adam akıllı. Uyutmayı denerken şapur şupur elini emiyo aç gibi. Emzirmeye çalışıyorum emmiyo. Mama demiyorum aslaa almak istemiyo. Tekrar yatırmaya çalışıyorum yine şapur şupur el emiyo. Elini mi keşfediyo açta inat mı ediyo anlamıyorum