Sürecinin nasıl işledi biz 1 hafta önce olduk doktorumuz 3gün minoset önerdi 1 haftada antiseptik sprey o kdr pansuman sargı bişi yok bugün kontrolü vardı iyileşme sıvısı birikmiş sormuştum temizleyelim mi diye banyo yaptrnca gider ellemeyin demişti şimdide temizleyn diyor ve geriye dogru çektirin ameliyatlı deriyi diyor tecrübeli olanlar sürecini paylaşabilirmi ne zaman iyileşir