Berna7 Bebeğim uykudan uyanırken yani gerinirken burnunda hırıltı oluyor. Sanki nefes alamıyor gibi tıkanıyor gibi bir ses var. Eliyle burnuna dokunuyor. Sizde de oldu mu geçici mi?
Berna7 Pinar9 geçti canım o aylarda bebeklerde normalmiş. Gazdan kendini de sıkabiliyor. Ve kısa süreli nefes tutmalar normal.
Berna7 Pinar9 2-3 gibi tam hatırlamıyorum ama öyle sanıyorum. Gazını çıkarmanız çok önemli. O şekilde hareket yaparken kustu bir kere. Uyanıktım Allah’tan.